مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-29اقتصادي

فارس من| علت کمبود روغن در گلستان چیست؟/ سهمیه 350 تنی برنج هندی برای مردم خطه شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، شاهد صف های طولانی و متراکم برای خرید روغن هستیم.

اما مسوولان عقیده دارند روغن و سایر اقلام ضروری به اندازه کافی در بازار وجود دارد و زیاده خواهی مردم و ترس از کمبود کالا باعث شده تا این روزها در قفسه بسیاری از فروشگاه های بزرگ و مغازه ها شاهد نایاب شدن برخی اقلام باشیم.

برای اینکه شفاف و بی واسطه به این مطالبه عمومی پاسخ داده شود حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان مورد پرسش قرار گرفت که مشروح آن را در ذیل اشاره شده است.

حسین طلوعیان در خصوص وضعیت ارزاق عمومی در بازار استان گلستان اظهار کرد: آنچه که مبتلابه جامعه است نحوه توزیع و نظارت ها و بخشی در حوزه تامین است، مهم ترین مشکل کنونی در زمینه روغن است که مردم دست به گریبان هستند، اگر سرانه روغن 3 هزار تن باشد 70 درصد این میزان برای بخش مردمی است.

وی نیاز مردم استان به روغن را یک هزار و 800 تن عنوان و تصریح کرد: روغن خوراکی بیش از نیاز مردم توزیع شده است اما ترس از کمبود اقلام و مشکل فرهنگسازی است مردم وقتی کمبود تخم مرغ و روغن را دیدند به سمت مغازه ها هجوم آورند و فکر می کنند که این کالا نایاب می شود.

* جانمایی 130 نقطه برای توزیع روغن در گلستان/ نظارت های شخصی امکان پذیر نیست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| علت کمبود روغن در گلستان چیست؟/ سهمیه 350 تنی برنج هندی برای مردم خطه شمالی

فارس من| علت کمبود روغن در گلستان چیست؟/ سهمیه 350 تنی برنج هندی برای مردم خطه شمالی